joi, 26 iulie 2007

Suntem?

Suntem fiecare pofta, sclavii dorintelor noastre, suntem fiecare pas stramb, fiecare emotie...tremuratul de frig. Suntem cerculetul din fum de tutun, lipsurile noastre, setea de un ceai bun, fiecare pumn in masa, urme de sudoare in nisip...Suntem fiecare gand atarnat ca pe o rufa veche pe sarma dupa ce am spalat-o lenes, lasata in bataia vantului. Suntem tot ce lasam in spate, fiecare indoiala. Suntem cumpana unei decizii de moment. Suntem amestecul a doua vieti mintite de una. Suntem toate incruntarile si operatiile matematice cu ele. Suntem toate urletele refulate si ecoul lor din fiecare dor...Suntem tot ce urmeaza sa fim si tot ce nu vrem sa fim.
...Suntem?
Cum suntem?

Nu am sa iti raspund..si nici tu mie. Nici tu nu stii daca sunt, daca esti, cum suntem, de ce suntem, daca suntem, daca vom fi.
Leaga-ma de tine apoi vezi daca fug.
Pune-mi un cearsaf peste ochi si vezi daca te gasesc doar auzindu-te.
Inseteaza-ma si vezi daca o sa iti cer in genunchi apa.
Promite-mi marea...o sa te cred?
Ingroapa-ma in nisip. Cine va muri primul...? Eu cu nisip in nari? Sau poate tu cu dor pe frunte?

Acum respira si spune-mi: suntem..?

Niciun comentariu: