marți, 24 iulie 2007

Amalgam

Pleaca!
Fugi iar de la mine
Iar!
Impiedica-te!
Nu, de data asta nu o sa te mai ajut sa te ridici..
Nu si de data asta,
A mia oara
Intr-un infinit de ani.
Doar ingroapa-te cu mine!

Ah, doamne
Ce m-as mai arde cu tine
Prin paturi vechi
Cu tablie de lemn la margine.
Sa te las sa dai cu capul...?
Si nu, am sa te las sa te arzi.
Te-am ars deja..ai uitat?
Te-am ars la portofelul
Plamanului.
Uiti prea des ca respiri
Doar pe jumatate.
Si nu-ti mai ajung banii
De atata aer falsificat.

Hai sa ne ardem amandoi.
Eu pe tine,
Si tu pe mine.
Ca doi copii de gradinita...
Trage-ma de par
Cum iti placea cand erai mic.

Nu..imi pare rau
Nu mai am cosite
Nu mai am nici par.
Am preferat sa-ti impletesc un sac
Cu care sa te azvarlu in foc.
Parul meu arde repede,
Cel mai repede!

Arzi mocnit,
Si tu nu te mai prinde de mainile mele!
Le-ai legat la spate cand te jucai
De-a cuceritorul...
Nu mai tii minte?
Era intr-o dimineata...
Ai facut-o de nervi
Ca nu mai apunea soarele tau
Pe gatul meu.

Stii ce am sa fac?
Am sa iti rup gatul ala in care
Imi fixam privirea
Cand nu te admiram.

Apoi te invelesc in sacul meu de par
Si o sa te arunc in haos...
Pentru a cata oara...?
Nu mai conteaza.
Am sa te arunc EU!
Singura care trebuie sa aibe curajul
Singura care vrei sa te arunce
Singura care te-a aruncat,
Uitand sa te arda mai intai.

Nu am vrut sa te sting tot eu
Ca sa poti sa mai arzi
Si pentru alta.

Buf! Pleosc!
...

Un comentariu:

picaturi spunea...

pentru ca GreenCigarette nu poate sa posteze, sau nenorocitul de blogger nu o lasa, am sa postez eu in locul ei(a nu se confunda cu reclama proprie).
iata ce a spus:"Cand citesti o poezie,la prima lectura cel putin,nu o faci dupa o anumita structura estetica.Lasand la o parte,evident,grila elementelor structurale care s-or fi cuibarit in subconstient,prima impresie e fundamental mai categorica si mai valabila decat orice presupozitie critica care nu ar face decat sa degenereze in prejudecata literara.N-am sa ma folosesc de asa ceva.Am remarcat pur si simplu actul artistic propus de Irina ca pe un download al unui mesaj lipsit de sabloane,tineresc...curajul unui nou inceput.bafta multa si spor la lucru copile!te`am pupat"